Skal du holde fest for dine medarbejdere, men søger du samtidig inspiration til, hvordan du gør denne fest helt legendarisk? Så læs med her! Vi giver dig nemlig nogle tips til, hvordan du kan arrangere en fest, som dine medarbejdere sent vil glemme.
Dekorationerne
Først og fremmest er det absolut essentielt, at du formår at dekorere rummet til perfektion. Mange har tendens til at nedprioritere dekoreringen af en fest - hvilket er helt forkert! Det forholder sig nemlig sådan, at dekoration af en fest kan være med til at skabe den helt rette atmosfære og stemning.
Der findes efterhånden en hel del forskellige forretninger, som specifikt sælger festdekorationer. Du kan både vælge balloner og meget andet festligt udstyr! Glem heller ikke at tænke over belysningen. Opsæt eventuelt lyskæder eller en lille diskokugle i loftet.
Musikken
Næste punkt er selvfølgelig musikken. Musikken er nemlig også med til at skabe den rette stemning til en fest - og det er essentielt, at gæsterne kan lide den musik, som bliver spillet.
Du kan eventuelt lave en playliste, hvor du inviterer dine medarbejdere til at tilføje deres favoritmusik. På den måde bliver alle hørt, og alles musik vil blive spillet på festaftenen! Dét giver i den grad anledning til en god svingom!
Goodiebags!
Hvis du vil gøre lidt ekstra ud af festen - hvilket vi helt bestemt mener, at du bør - bør du lave goodiebags til dine hårdtarbejdende gæster. Anskaf dig papirsposer og fyld dem med lækre ting. Kun fantasien sætter grænser!
Mange vælger at fylde disse goodiebags med chokolade og andre snacks. Hvis du vælger de rette papirsposer, som kan holde til en god mængde vægt, kan du også putte en lille drink i goodiebaggen. Der er absolut ikke noget som siger “god fest”, som den ideelle lille goodiebag.
Skab plads til leg
Det er også vigtigt, at du skaber plads til leg. Nogle gange kan der nemlig være brug for en smule ekstra underholdning, for at humøret holdes højt. En klassiker er selvfølgelig quizzen. Måske skal I have en quiz i gang, så I bedre kan lære hinanden at kende?
Hvis du synes, at det virker som en stor mundfuld at udvikle den rette quiz, kan du altid involvere nogle af medarbejderne. Der er ingen tvivl om, at de vil synes, at det er sjovt at blive inkluderet i planlægningen. På den måde kan de også selv sætte deres præg på aftenen.